Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Szkoła Podstawowa nr 5 im. UNICEF

w Turku                                                                           

 os. Wyzwolenia 7A, ul. Broniewskiego 5, 62-700 Turek

 

 

Sposób załatwiania spraw

Sekretariaty szkoły przyjmują podania, wnioski i pisma interesantów od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.30 - 15.30
Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
Korespondencję można dostarczyć osobiście lub drogą pocztową.
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
________________________________________________________________
SPRAWY PROWADZONE PRZEZ SZKOŁĘ:
1. Obowiązek szkolny:
- zapisy do szkoły /zapisu dokonuje rodzic lub opiekun prawnyw sekretariacie szkoły/,
- ewidencja uczniów,
- arkusze ocen i dzienniki.
2. Sprawy administracyjne związane z przebiegiem nauczania i realizacją obowiązku szkolnego:
- zezwolenia, zwolnienia i odroczenia na pisemny wniosek rodziców lub opiekunów prawnych,
- wydawanie legitymacji uczniowskich,
- wydawanie zaświadczeń,
- wydawanie duplikatów.
3. Postępowanie w sprawach nieletnich:
- wnioski do Sądu Rodzinnego.
4. Sprawy kadrowe:
- sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych.
5. Sprawozdawczość:
- raporty,
- sprawozdania.
6. Archiwum:
- akta osobowe pracowników,
- arkusze ocen,
- dzienniki zajęć obowiązkowych, pozalekcyjnych i nauczania indywidualnego,
- protokoły Rady Pedagogicznej z uchwałami,
- protokoły Rady Rodziców,
- księga zarządzeń dyrektora szkoły.

Informacje

Liczba wyświetleń: 264
Utworzono dnia: 19.03.2021

Historia publikacji

  • 29.04.2021 22:33, Administrator
    Edycja strony: Sposób załatwiania spraw
  • 19.03.2021 23:57, Administrator
    Dodanie strony: Sposób załatwiania spraw